x
channel 9

20 лет спустя - условия участия в викторине

וש טלקנל בע"מ
משחק "20 שנה לעליה הגדולה"
כללי השתתפות ותקנון

1. כללי
תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם ינוהל המשחק האינטראקטיבי בשם "20 שנה לעליה הגדולה" (להלן: "המשחק"), אשר ייערך על ידי וש טלקנל בע"מ (להלן: "החברה") בשיתוף עם חברת ניו קופל מכירת רכב (2000) בע"מ (להלן: "ניו קופל").

2. מי זכאי להשתתף במשחק
2.1 כל אזרח ו/או תושב של מדינת ישראל, השוהה במהלך תקופת המשחק בישראל, זכאי להשתתף במשחק.
2.2 עובדי החברה, עובדי ניו קופל ונותני השירותים לחברה בקשר עם המשחק, לרבות בני משפחותיהם, אינם רשאים להשתתף במשחק. "בן משפחה" לעניין סעיף זה - בן-זוג, הורה, ילד, אח ואחות.
2.3 זכה אחד מן המנויים לעיל אשר השתתפותם נאסרה, תועבר הזכייה למשתתף הבא בטור, וכן הלאה.

3. תקופת המשחק
המשחק יחל ביום 8.12.2009 בשעה 17:00 ויסתיים ביום 29.12.2009 בשעה 10:00 (להלן: "תקופת המשחק").

4. המשחק
4.1 במהלך תקופת המשחק, המשתתפים הפוטנציאליים יוזמנו להשתתף במשחק באמצעות תשדירים אשר ישודרו בערוץ 9, המשודר בטלוויזיה רב-ערוצית למנויים (להלן: "ערוץ 9"), לרבות במהלך התכניות המשודרות בערוץ 9, וכן באמצעות מודעות באנר באתר האינטרנט http://www.zman.com/ (להלן: "אתר האינטרנט").
4.2 המשתתפים הפוטנציאליים המעונינים להשתתף במשחק, ישלחו מסרון (SMS) הכולל את הספרה "9" למספר המקוצר 9080. כל משתתף אשר ישלח SMS כאמור לעיל, יקבל SMS חוזר ובו יוזמן להשיב על שאלת טריוויה שהתשובה עליה היא "כן" או "לא", בנושא "20 שנה לעליה הגדולה מברה"מ". נוסח השאלה יופיע ב- SMS החוזר. סבר המשתתף, כי התשובה לשאלה היא "כן", יקיש על מקש האות "D" וישלח את תשובתו למספר המקוצר 9080; סבר המשתתף, כי התשובה לשאלה היא "לא", יקיש על מקש האות "N" וישלח את תשובתו למספר המקוצר 9080.
4.3 לאחר משלוח התשובה כאמור בסעיף 4.2 לעיל, יקבל המשתתף הודעה חוזרת באמצעות SMS, אשר תכיל את הפרטים המפורטים להלן: האם השיב נכון על השאלה הקודמת, כמות התשובות הנכונות אשר נצברו לזכותו של המשתתף והנוסח של השאלה הבאה. היה המשתתף מעונין להמשיך ולהשתתף במשחק, ישיב גם על השאלה הבאה. למען הסר ספק, הוראות הסעיפים 4.2 ו- 4.3 לעיל יחולו, בשינויים המחויבים, על כל השאלות עליהן ישיב המשתתף במהלך המשחק.
4.4 מובהר, להסרת כל ספק, כי מספר השאלות המרבי עליהן יוכל להשיב כל משתתף במהלך תקופת המשחק, הנו 500. משתתף אשר ישיב על כל 500 השאלות, כאמור, יקבל הודעת SMS על סיום השתתפותו במשחק, בנוסח הבא: "תודה על השתתפותך במשחק. הכרזת התוצאות ביום 30.12.2009", או בנוסח דומה.
4.5 עלות כל SMS יוצא אשר יישלח על ידי המשתתפים במשחק הנה 2 ₪; עלות כל SMS יוצא אשר יישלח על ידי המשתתפים שהנם לקוחות של פרטנר ביג טוק הנה 2.5 ₪. מובהר, למען הסר ספק, כי המשתתפים במשחק לא יחויבו בגין הודעות SMS נכנסות.
4.6 המשתתף במשחק אשר ישיב נכונה על מספר השאלות הרב ביותר במהלך תקופת המשחק, בהתאם לרישומי החברה (להלן: "הזוכה"), יזכה בפרס, כמפורט בסעיף 5.1 להלן. השיבו מספר משתתפים נכונה על מספר שאלות זהה (ובלבד שהמדובר במספר הרב ביותר של תשובות נכונות), יזכה בפרס המשתתף במשחק אשר השיב נכונה ראשון, לפי סדר כרונולוגי, על מספר השאלות הרב ביותר במהלך תקופת המשחק, בהתאם לרישומי החברה ו/או מי מטעמה.

5. הפרס
5.1 הזוכה יזכה במכונית שברולט אוואו ביג (נסועה (קילומטראז") = 0 ק"מ), דגם 2009, הרכב יימסר לזוכה עם אחריות סטנדרטית שחברת UMI מספקת.
הזוכה לא יוכל:
• להמיר את הזכייה בכסף
• לבצע טרייד אין עם חברת UMI ולקבל רכב אחר גם לא בתוספת תשלום
• להחליף את הרכב ב UMI בכל מוצר שווה ערך לרכב
• להחליף לרכב בצבע אחר מהרכב שיסופק לו

חברת UMI רשאית לספק כל צבע שיש לה זמין במלאי ללא קשר לרצון הזוכה
חברת UMI רשאית לספק עד 60 יום מיום הזכייה

הזוכה יודע כי חברת שלמה SIXT אינה ערבה לטיבו של הרכב ושהרכב הינו באחריות UMI בלבד

5.2 לחברה שמורה הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות בכל דרך אחרת את ערך הפרס ו/או להציע פרסים חלופיים, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
5.3 לחברה שמורה הזכות שלא להעניק פרס למי שהשתתפותו במשחק כמפורט לעיל, נעשתה תוך ביצוע מעשה עבירה או שלא כדין, מכל בחינה שהיא, או עקב מרמה, או הייתה נגועה במעשה לא תקין או לא ראוי, של הזוכה או של אדם אחר.
5.4 כל ההוצאות ו/או המסים ו/או התשלומים האחרים בקשר לפרס אשר יחולק במהלך המשחק, יחולו - אם וככל שיחולו - על הזוכה בלבד, והחברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לתשלום ההוצאות ו/או המסים ו/או התשלומים האחרים כאמור לעיל.

6. הודעה על זכייה וקבלת הפרס
6.1 החברה או מי מטעמה תיצור קשר עם הזוכה ותמסור לו הודעה על הזכייה, בסמוך לזכייתו, ולא יאוחר מיום 29.12.2009 בשעה 22:00. במעמד ההודעה על הזכייה כאמור, הזוכה יתבקש להגיע לטקס אנשי השנה של ערוץ 9, "9 של זהב", אשר ייערך באולפני הרצלייה, ביום 30.12.2009 החל מהשעה 19:00 (להלן: "הטקס"), ואשר במהלכו יוענק לו הפרס. למען הסר ספק, מובהר, כי נוכחותו של הזוכה בטקס הנה תנאי הכרחי לקבלת הפרס.
6.2 במקרה בו הזוכה בפרס לא אותר, או במקרה בו היה מנוע מלקבל את הפרס, אם מכיוון שלא עמד בתנאי תקנון המשחק ואם מסיבה אחרת, תהיה החברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, להעביר את הזכייה למשתתף הבא בטור אחריו, אשר השיב נכונה על מספר השאלות הרב ביותר במהלך תקופת המשחק, וכן הלאה.
6.3 למען הסר ספק, מובהר, כי האחריות הבלעדית לטיב הפרס ואיכותו מוטלת על ניו קופל בלבד, והחברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לטיב הפרס ואיכותו.

7. שיקול דעת החברה
מבלי לפגוע בזכותה לקבל כל החלטה בקשר עם המשחק ו/או עם תקנון זה, הרי שהחברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לקצר את תקופת המשחק או להאריכה ו/או לשנות את תנאי המשחק, להוסיף עליהם או לגרוע מהם ו/או להחליף את הפרס המוענק במסגרת המשחק ו/או לבטל את המשחק בכל עת.

8. הגבלת אחריות החברה
החברה לא תישא בכל אחריות במקרים הבאים:
8.1 במקרה בו מספר הטלפון של משתתף במשחק לא נקלט במערכת התמיכה הטכנית של המשחק בשל תקלה ו/או טעות אנוש ו/או כל גורם אחר שאינו בשליטת החברה.
8.2 במקרה של נזקים מכל מין וסוג שהוא שייגרמו למשתתף או לזוכה, בין ישירים ובין עקיפים, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור, נזקים בקשר עם גניבה או אבדן של כל נכס, נזקים הקשורים בתקלות במהלך המשחק ו/או נזקים בגין עוגמת נפש.
8.3 במקרה שבו ימנע "כוח עליון" את קיומו התקין של המשחק.
8.4 במקרה של אירוע בטחוני חריג או אירוע טרור.
8.5 בכל מקרה אחר שבו יעכבו ו/או ימנעו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את קיום המשחק, כולו או חלקו, ו/או את הענקת הפרס לזוכה.

9. התחייבויות המשתתפים
9.1 החליטה החברה לקצר או להאריך את תקופת המשחק ו/או לשנות את תנאיו, להוסיף עליהם או לגרוע מהם ו/או להחליף את הפרס המוענק במסגרת המשחק ו/או לבטל את המשחק, כאמור בסעיף 7 לעיל, ייעשה הדבר בהודעה שתפורסם בדרך ובמועד הנראים לה, והמשתתפים מסכימים לכך, שהודעה שתפורסם כאמור לעיל תיחשב כהודעה מספיקה והולמת. לא תהיה למשתתפים כל טענה, בין היתר, בקשר עם ביטול המשחק ו/או שינוי תקופת המשחק ו/או בקשר עם שינוי תנאיו ו/או בקשר עם החלפת הפרס המוענק במסגרתו, כאמור.
9.2 ההשתתפות במשחק תהא על אחריותם הבלעדית של המשתתפים, והחברה לא תישא באחריות לכל נזק אשר ייגרם למשתתפים עקב ו/או בקשר עם השתתפותם ו/או אי השתתפותם במשחק.
9.3 מבלי לגרוע מכלליות הפטור לחברה הנזכר בתקנון זה, הרי שבכל מקרה בו יוכח כי תקלה, פגיעה או רשלנות של מי מהמשתתפים במשחק מנעה את יכולתו להשתתף במשחק ו/או לזכות בפרס, תהיה החברה פטורה מאחריות.
9.4 מובהר בזאת, כי עובדת השתתפותם של המשתתפים במשחק עשויה להיות מסוקרת ומפורסמת באמצעי המדיה השונים, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי האינטרנט, וכי בהשתתפותם במשחק הם מביעים את הסכמתם לצילומם ולפרסום שמותיהם ותמונותיהם במסגרת הסיקור והפרסומים האמורים.
9.5 בהשתתפותם במשחק המשתתפים מסכימים לכל הוראות כללי השתתפות אלה וכן פוטרים את החברה מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הקשורה למשחק, בלא יוצא מהכלל.
9.6 מבלי לגרוע מכלליות הפטור, המשתתפים מצהירים ומסכימים בזאת, כי בחירת הזוכה הנה סופית, חלוטה, בלתי ניתנת לתביעה ו/או לערעור ומחייבת, כי יתכן שתיפולנה טעויות בניהול המשחק, וכי בכל מקרה לא תהווה השתתפותם ו/או אי השתתפותם במשחק עילה לכל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה מכל סוג שהוא.

10. שונות
10.1 כל מקום שבו נוקטות הוראות תקנון זה בלשון זכר, גם לשון נקבה במשמע.
10.2 הזוכה מתחייב למלא אחר בקשות החברה באשר להשתתפות בראיונות באמצעי המדיה השונים, אם וככל שיתבקש לכך על ידה.
10.3 במהלך תקופת המשחק, תקנון זה יפורסם באתר האינטרנט, וכן יעמוד לעיון המשתתפים ולעיון כל דורש, ללא תשלום, במשרדי החברה ברח" דרך מנחם בגין 125 בתל אביב, בימים א" - ה", בין השעות 9:00 - 17:00.
10.4 תקנון זה ממצה את כל התנאים התקפים ביחס למשחק. במקרה של סתירה בין תקנון זה לבין כל פרסום או אזכור אחר של המשחק, בכתב או בעל פה, לרבות בשידורי ערוץ 9, באתר האינטרנט ובכל מדיה אחרת, יגברו הוראות תקנון זה.
10.5 הוארך המשחק בהתאם לתקנון זה - יחול תקנון זה גם על תקופת המשחק הנוספת.
10.6 מקום השיפוט לגבי כל תביעה כנגד החברה, בכל עניין הנובע מקיום המשחק ו/או דרך ניהולו ו/או אי קיום תנאי מהתנאים הנזכרים, יהיה בבית המשפט המוסמך בתל אביב-יפו בלבד.