x
channel 9

(SMS)תקנון שירות עדכונ" בשפה הרוסית

1. מבוא
1.1. פוקט וורלדס בע"מ וערוץ 9, (להלן: "החברה"), מפעילה שירות למשלוח הודעות, מידע ותכנים למנויי השירות בשפה הרוסית (באותיות באנגלית) באמצעות הודעות טקסט (SMS), למכשירי הטלפונים הסלולריים של מנויי השירות )להלן ביחיד או ברבים: "המנוי " או "התכנים" או "ההודעה" או "הודעת התוכן"(.
1.2. השימוש בשירות כפוף לתנאי התקנון. חשוב להקפיד ולעיין בתקנון מאחר וההצטרפות לשירות מעידה על אישור תקנון זה והסכמה לתנאיו.
1.3. האחריות המלאה להכרת התנאים להלן והשימוש בשירות על פי תנאים אלו חלה בכל עת על המשתמש בלבד.
1.4. כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הינה לנשים ולגברים כאחד.
2. תיאור השירות
2.1. השירות כולל, לעת עתה: הודעות אינפורמטיביות אשר מספקות מידע ותוכן בתחומים שונים בשפה הרוסית (באותיות באנגלית) בהתאם לקטגוריות התוכן כמפורט להלן )להלן: "תוכן אינפורמטיבי").
2.2. התוכן האינפורמטיבי כולל בשלב זה: מבזקי חדשות, עדכוני מזג אויר ועדכוני אסטרולוגיה.
2.3. החברה תהייה רשאית לשנות את התוכן האינפורמטיבי, מעת לעת ללא הודעה מוקדמת .
3. מי יכול להצטרף לשירות וכיצד מצטרפים לשירות?
3.1. לשירות יכול להצטרף כל בעל מכשיר סלולרי , או המחזיק במכשיר סלולרי כדין )ובהסכמת בעל המכשיר) , אשר המכשיר שהוא מחזיק תומך בקבלת הודעות SMS ואינו חסום לקבלת שירותי תוכן ובכפוף למסלולי השירות השונים המוצעים למנויי המפעילים הסלולאריים השונים .
3.2. תהליך ההצטרפות לשירות הוא באמצעות אתר השירות שכתובתו:
www.zman.com
ולחיצה על הקישור של שירותי SMS או באמצעות שליחת הודעת SMS כמפורט להלן בסעיף מסלולי השירות ובפרסומים השונים בטלויזיה או באינטרנט או בכל פרסום אחר מטעמה של החברה או של ערוץ 9.
3.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף מעת לעת דרכי הצטרפות חדשים.
3.4. מתן השירות מותנה במסירת פרטים נכונים ומדויקים של המנוי ככל שידרשו, לרבות מספרו של מכשיר הטלפון הסלולרי שלו.
3.5. המנוי יחל לקבל את השירות רק לאחר תהליך אימות נתונים, וזיהוי על פי המכשיר הסלולרי בו מחזיק המנוי.
3.6. במידה והמשתמש איננו הבעלים הרשום של קו הטלפון הסלולרי לגביו מתבקש השירות, הרי שהמשתמש מצהיר ומתחייב בזאת כלפי החברה כי הצטרפותו לשירות (לרבות חיובו בתשלום בגין השירות), הנה על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של קו הטלפון עבורו יירשם השירות כאמור, וכי הוא ישא בלעדית באחריות וישפה את החברה בגין כל תביעה ו/או דרישה של הבעלים הרשום של קו הטלפון לגביו התבקש השירות.
4. מסלולי השירות
4.1. מסלול חדשות: במהלך חודש יישלחו כ 100 הודעות .ההודעות עשויות להישלח בכל ימות
השבוע )למעט שבתות וחגי ישראל), בהתאם להתרחשויות. החברה שומרת לעצמה את הזכות
לשנות את מס" ההודעות שנשלחות וזאת עפ"י ההתרחשויות.
4.2. להצטרפות למסלול החדשות, באמצעות הודעת SMS יש לשלוח ב- SMS את המילה News למספר 3300.
4.3. מסלול תחזית: במהלך חודש יישלחו כ- 25 הודעות. ההודעות יישלחו בכל ימות השבוע
למעט יום שבת וימות חג. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מספר ההודעות שנשלחות במקרה של אירועים חריגים.
4.4. להצטרפות למסלול תחזית באמצעות הודעת SMS יש לשלוח ב- SMS את המילהPogoda למספר 3300.
4.5. מסלול אסטרולוגיה: במהלך חודש יישלחו כ- 25 הודעות. ההודעות יישלחו בכל ימות השבוע למעט יום שבת וימות חג. ההודעות יכללו תחזית יומית בהתאם למזל שסומן בהרשמה לשירות או שנשלח בהודעת SMS. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מס" ההודעות במקרה של אירועים חריגים.
4.6. להצטרפות למסלול " אסטרולוגיה " באמצעות הודעת SMS יש לשלוח ב- SMS את שם המזל באותיות באנגלית למספר 3300 לפי האיות שלהלן:
Oвен Телец Близнецы Рак Лев Дева
OVEN
Oven
Ovn Telec
Teles
Tulec
Tilec Bliznecy,
Blizneci
Bliznecy
Bliznezy
Blisneci
Blznezy RAK
Rac
Rak
Rack
Rc LEV
Lev
Lv
Deva
Dva
Весы Скорпион Стрелец Козерог Водолей Рыбы
Vesy
Vesy
Vesi
Vsy
Vsi Skorpion
Scorpion
Scorpion
Scrpion
Scorpn Strelec
Strelec
Strlec
Strikec
Ctrilec
Ctrelec Kozerog,
Cozerog
Koserog
Coserog
Kozerg
Cozerg Vodolej
Vodolj
Vodolei Ribi
Riby
Ribe
Rbi
Rby
4.7. עלות השימוש לגבי שירות חדשות ושירות תחזית הינה 70 אג" כולל מע"מ להודעה.
4.8. עלות השימוש לגבי שירות אסטרולוגיה הינה 1 ש"ח כולל מע"מ להודעה.
4.9. עלות הודעת רישום והודעת ביטול הינה 50 אג "כולל מע"מ להודעה.
5. מדיניות הגנת הפרטיות ואבטחת מידע
5.1. החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי המשתמש, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי המשתמש הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.
5.2. החברה תהיה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש על מנת ליידע את המשתמש בדבר מוצרים ושירותים שונים העשויים לעניין אותו. מובהר בזאת כי בשום מקרה לא תעביר החברה את פרטי המשתמש או כל מידע אחר המזהה אותו באופן אישי לצד שלישי.
5.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות אל מנויי השירות, באמצעות משלוח הודעת SMS בעלות תוכן שיווקי. הודעות אלה יוכלו לכלול מתן הצעות, המלצות, מבצעים מכירתיים ומידע פרסומי (להלן: "תוכן שיווקי").
5.4. המשתמש לא יחויב בגין תוכן שיווקי ופרסומי אשר ישלח אליו.
6. מהי עלות השימוש בשירות?
6.1. השירות יינתן בתשלום בכפוף לתעריפי השירות כפי שהם מתפרסמים בעמוד השירות באתר וכפי שיתעדכנו מעת לעת. תעריפי השירות נכון למועד זה הינם כמפורט לעיל בפרק "מסלולי השירות".
6.2. החיוב בעבור השירות יבוצע בחשבון הטלפון הסלולרי החודשי.
6.3 השינוי הינו שירות מנוי מתחדש, וניתן להפסיקו בכל עת.
7. מהי אחריות החברות לגבי השירות?
7.1. אחריות לגבי התכנים:
המנוי מאשר כי הובהר לו מפורשות, כי השירות והמידע הכלול בו מוצעים לו כפי שהם "AS IS". לא תהיה למנוי כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברות בגין התכנים, יכולותיהם, מגבלותיהם, או התאמתם לצרכי המנוי.
7.2. החברה תפעל כמיטב יכולתן על מנת להעביר את התוכן האינפורמטיבי ואת התוכן השיווקי מידה ויהיה, לפי העניין, )להלן ביחד "המידע"( בצורה נכונה ומדויקת ככל הניתן, ואולם אין החברה חראיות לתוכן, מיתות ונכונות המידע עצמו.
7.3. המנוי מצהיר כי ידוע לו כי אין אפשרות למנוע שגיאות, ליקויים וטעויות בתוכן המידע ו/או בדרך העברתו. בשים לב לאמור לעיל המנוי פוטר בזה את החברה ואת ערוץ 9, מנהליהן, עובדיהן, והפועלים מכוחן, בשמן ומטעמן מכל אחריות לכל ליקוי או שגיאה במידע, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בדרך העברתו, או בתוכנו של המידע ולכל אובדן, הפסד או נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר שייגרם, במישרין או בעקיפין, תוך כדי או כתוצאה מתוכן המידע או מדרך העברתו וזאת מכח כל דין ו/או הסכם.
7.4. כמו כן מצהיר המנוי, כי ידוע לו שהשירות הניתן איננו - ואף אינו מתיימר להיות - משום המלצה ו/או חוות דעת באשר לתוכן מידע המועבר, אמיתותו או מהימנותו.
7.5. אחריות לגבי טכנולוגיית העברת התכנים באמצעות SMS: תכנים ניתנים למשתמש באמצעות משלוח הודעות SMS. טכנולוגיה זו נשענת, בין השאר, על זמינותה, תקינותה ושרידותה של רשת התקשורת הסלולרית של המפעילים הסלולריים השונים, אשר בחלק מן האזורים במדינת ישראל אינה מלאה ורציפה. החברה, עובדיה וכל הבאים מטעמה לא יישאו באחריות לכל נזק, לרבות נזק מיוחד, תוצאתי או עקיף, שנגרם עקב אי אספקת שירותי רט"ן, הגבלת שירותי רט"ן, השהייתם, ניתוקם או הפסקתם, לרבות עקב טעות במתן שירות רט"ן. מובהר כי השירות ניתן בכפוף ובנוסף לאמור בהסכם הרט"ן ומבלי לגרוע מהאמור בו. לפיכך המשתמש לא יוכל לבוא בכל טענה כלפי החברה ביחס לאובדן, הפסד או נזק, בגין טעות ו/או תקלה ו/או כשל טכני או אחר בהעברת התכנים ו/או בתוכנם ו/או במועד העברתם.
8.קנין רוחני
8.1. המשתמש מצהיר בזאת כי ידוע לו שסימני המסחר, המידע והסודות המסחריים הקשור בשירות הם קניינן של החברה, לפי הענין. מוצהר בזאת כי אין המשתמש רשאי לעשות כל שימוש בזכויות השייכות לחברה ו/או לצד ג" כלשהו לרבות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים הנחשפים במהלך השירות. השירות וכל המידע הכלול בו, וכן התכנים הנם רכושה של החברה ואלו מוגנים ע"י חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראל. כל הזכויות שמורות לחברה. למעט לשימושו הפרטי והאישי של המשתמש, המשתמש אינו רשאי להעתיק, להעביר, להפיץ, לשנות ו/או לאחסן התכנים שהתקבלו באמצעות השירות, באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע, בכל צורה שהיא ללא הסכמת החברה מראש ובכתב.
8.2. המנויים מצהירים כי התוכנה, המידע והסודות המסחריים והתיעוד הקשור בשירות הם קניינן של החברה. מוצהר בזאת כי אין המנוי רשאי לעשות כל שימוש בזכויות השייכות לחברות ו/או לצד ג" כלשהו לרבות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים ופטנטים הנחשפים במהלך השירות.
9. שינוי השירות או הפסקתו
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את השירות הניתן ו/או כל חלק ממנו ללא הודעה מוקדמת. החברה לא תישא בשום אחריות במידה ותחליט לנהוג כך. כמו כן, החברה לא תישא בשום אחריות כלפי המשתמשים או כלפי צד ג" כלשהו אם תפסיק את השירות, לזמן מוגבל, מכל סיבה שהיא.
10. דין ומקום שיפוט
10.1. על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל.
10.2. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו.
11. שינוי תנאי התקנון
החברה רשאית לשנות בעתיד את תקנון השירות. המשך קבלת השירות לאחר כל שינוי כאמור יהווה ראיה לאישור קבלת השינויים. למרות האמור לעיל, החברה תודענה למנויים על תחילת גביית תמורה ו/או העלאת תעריפים ו/או שינוי מנגנון החיוב בגין השירות, שבועיים מראש, באחת מהדרכים הבאות: הודעת טקסט (SMS) או שיחה יזומה וכן באתר. מומלץ למנוי לעיין בהוראות התקנון בכל כניסה מחודשת לאתר על מנת לעמוד על השינויים שחלו בהוראות התקנון.
12. התנתקות מהשירות
12.1. ניתוק מהשירות ניתן לביצוע באמתעות הודעת SMS:
• לניתוק ממסלול החדשות, יש לשלוח ב SMS- את המילה nonews למספר 3300.
• לניתוק ממסלול החדשות, יש לשלוח ב SMS- את המילה nopogoda למספר 3300.
• לניתוק ממסלול החדשות, יש לשלוח ב SMS- את המילה nogoroskop למספר 3300.
12.2. המנוי ינותק מהשירות ויפסיק להיות מחוייב בגינו תוך 72 שעות מקבלת בקשתו להתנתק.
12.3 המנוי אחראי להודיע על התנתקות מהשירות בכל מקרה בו הוא אינו עושה עוד שימוש בקו הטלפון הסלולרי )לרבות במקרה של הפסקת השימוש ביוזמת המנוי או ביוזמת המפעיל הסלולרי, העברת בעלות בקו, אובדן או גניבה של המכשיר הסלולרי, העברת הקו או המכשיר הסלולרי לשימוש גורם אחר ביוזמת המנוי או צד ג" כלשהו וכד"(, ומתחייב כי יישא בלעדית באחריות בגין אי מתן הודעה כאמור. כל עוד המנוי לא ביקש להתנתק מהשירות, החברות תמשכנה לספק את השירות למכשיר הסלולרי הרשום לשירות, גם אם יחזיק בו צד שלישי. עלות שליחת הודעת ניתוק הינה 50 אג".
12.4 כמו כן, על מנת להתנתק ניתן גם להשאיר הודעה בעברית הכוללת שם ומספר טלפון במוקד שירות הלקוחות בטלפון 909* בימים א" –ה". הניתוק יתבצע בתוך 72 שעות מרגע קבלת הפניה.